Ürün Önerisi

 Tekrardan selam kullanıp müthiş sonuç aldığım 2 kremi sizlerle paylaşmak istiyorum. Direk konuya gireceğim. 



Kükürt Kremi ve Beyazlatıcı Krem. Aslında ben bunlara mucizevi kremlerim diyorum çünkü 3 hafta gibi kısa bir sürede çok etkili sonuç aldım. Şuana kadar akne problemlerim için bir çok yöntem denedim fakat şuana kadar en etkisini gördüğüm kremler diyebilirim. 

Hemen geçelim kükürt kremi ne işe yarıyormuş?

KÜKÜRT KREMİ:

Akne bulunan bölgeye küçük noktalar halinde uyguluyorsunuz ve belli bir zaman geçince kurduğunu hissedince yüzünüzü yıkıyorsunuz. (Sivilcelerin çok yoğun bulunduğu bölgelere ince bir tabaka halinde sürebilirsiniz.) Düzenli kullanımda kuruyup küçüldüklerini gözlemleyeceksiniz.

BEYAZLATICI KREM:

Bu kremi vücudunuzdaki bir çok yerde kullanabilirsiniz. (Koltuk altı, dirsek ve bacak, yüz, bikini bölgesi.)

Ben yüzüm için kullandım geçmeyen inatçı sivilce lekelerim için..

Yüzünüzde güneş lekeleri, sivilce izleri var ise kesinlikle bu kremi öneriyorum. Bir kaç kullanımda bile lekelerinizin rengini açtığını gözlemleyebilirsiniz. 

İnstagramda ve eczanelerde satışı bulunmaktadır.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bengal İspinozu

Cilt Bakım Önerisi (doğal)