Bengal İspinozu

 Selammm arkadaşlar uzun zamandır yoktum geldim ve bu sefer sizlere daha düzenli bir şekilde yazmayı düşünüyorum. :)

Öncelikle sizi bugün birileriyle tanıştırmak istiyorum ailemizin yeni üyelerii minicik sevimli kuşlarımız



Çok sevimliler değil mi ? :)

Eveet kuşlarımızın cinsi Bengal İspinozu. Aslında hakkında çok bilgi sahibi değilim ama araştırıp öğreneceğiz. Burda onlarla ilgili yazılarada yer vereceğimm.

Bugünden itibaren bir çok içerikle buralarda olacağım birlikte her konu üzerine konuşup paylaşımlar yapacağız. Tek bir konu üzerinde durmayacağım. Bir çok öneri, görüş, alışveriş, kozmetik, yemek tarifleri ve dikkatimizi çeken herhangi bir konu ile burda olacağız. 

Şimdilik görüşmek üzereee :) 

Beni pinterestten takip edebilirsiniz. @iremserra1

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ürün Önerisi

Cilt Bakım Önerisi (doğal)